Garantie produse

Garantia legala pentru produsele de folosinta indelungata este de 2 ani de zile de la achizitie. 

Ce ati spune daca scapati de griji atunci cand ceasul nu mai functioneaza corespunzator?

Alegeti Garantia Premium de la TopWatch.ro si beneficiati de inlocuirea produsului cu unul identic sau altul la alegere.

Garantia Premium va aduce in plus urmatoarele avantaje:

  • Scapati de grijile avute cu privire la repararea ceasului.
  • Scapati de drumurile facute catre centrul de reparatii.
  • Nu mai aveti grija pieselor de schimb si a termenelor de reparatie.

Intrucat Clientul este cel mai important pentru noi incercam sa oferim cele mai bune servicii atat pre-vanzare cat si post-vanzare!


La TopWatch.ro iti oferim Garantia Premium, un serviciu unic pe piata din Romania. Prin acest serviciu, disponibil contra cost, te asiguram ca produsul cumparat este si ramane conform cu specificatiile sale din fabrica. Costul Garantie Premium este stabilit in functie de valoarea produsului achizitionat. Mai mult, intrucat prin Garantia Premium ceasul defect este inlocuit cu unul nou te asiguri ca ai tot timpul un ceas perfect functional nu reparat.

Garantia Premium se aplica, la fel ca si garantia standard, pe o perioada de doi (2) ani de la data emiterii facturii de catre S.C. SSD GRUP SRL. Ambele garantii acopera defectele survenite la mecanismul ceasului. In cazul inlocuirii produsului cu unul nou, acesta poate fi de asemenea acoperit de Garantia Premium, contra cost, pentru o noua perioada de doi (2) ani de la data inlocuirii produsului.

Atat Garantia Premium cat si cea standard nu acopera:

  • Defecte cauzate de folosirea unei baterii neconforme cu specificatiile producatorului;
  • Defecte ale carcasei, cadranului, curelei si/sau bratarii;
  • Defecte rezultate in urma unei utilizari neconforme, a unor accidente precum si a uzurii fizice a produselor;
  • Defecte cauzate de apa, in masura in care ceasul este folosit diferit fata de cum este mentionat in manualul de instructiuni.

Ambele garantii nu mai sunt valide daca ceasul a suferit vreun accident sau daca acesta a fost servisat de un centru neautorizat de catre producator.

Informatii garantie

Calitatea produselor este certificata de catre producatorul/furnizorul international al acestora. Profesionistul acorda Consumatorului o garantie comerciala independenta si suplimentara fata de garantia acordata prin lege. Garantia comerciala nu acopera lipsa de conformitate a produsului, pentru care se acorda o garantie in limita termenului de doi ani de la data cumpararii acestuia. In cazul in care producatorul international al produsului a proiectat si a construit produsul pentru o durata medie de utilizare, si aceasta este mai mica de doi ani, termenul de doi ani se reduce la aceasta durata.

Drepturile conferite consumatorului prin Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora nu sunt afectate prin garantiile oferite. Contractul de vanzarecumparare nu confera Consumatorului dreptul de revanzare a produsului catre alti consumatori finali. 

Pentru a putea beneficia de garantia comerciala, orice deficienta acoperita prin aceasta garantie trebuie reclamata in termen de maxim 14 de zile de la data cumpararii produsului. Cu exceptia remedierilor necesare pentru deficientele produsului cauzate de lipsa acestuia de conformitate sau de defectele acestuia de material sau de fabricatie, orice garantie legala nu acopera deficientele ori daunele directe sau indirecte produse ca urmare a folosintei sau a lipsei de folosinta a produsului, generate prin actiuni sau inactiuni precum: transport, manipulare, depozitare, purtare, pastrare, folosire, intretinere etc. (de exemplu, in timpul unor astfel de actiuni sau inactiuni se pot produce daune ori deficiente prin: lovire, soc, zgariere, curatare - cu obiecte ascutite, taioase, abrazive, substante chimice etc.- miscari sportive, profesionale sau casnice etc.); interventii efectuate asupra produsului fara autorizarea producatorului sau a furnizorului international al produsului; nerespectarea instructiunilor comunicate prin orice mijloace de catre Profesionist sau USP; supunerea produsului la variatii bruste de temperatura si/sau umiditate; aducerea produsului in contact cu medii distructive (praf, fum, abur, solventi, adezivi, acizi, saruri, produse cosmetice agresive, produse de curatare, clor sau substante care contin clor – inclusiv continut in cantitati distructive in apa curenta sau in apa de piscina, ploaie acida etc.); uzura; expunerea ceasului in apropierea magnetilor sau a diverselor aparate care genereaza campurile electrostatice sau electromagnetice, cum ar fi boxele audio, telefoanele mobile, computerele, televizoarele, frigiderele, etc sau in afara intervalului de temperatura (de regula 5°C ÷ 35°C) in care acesta poate functiona fara aparitia unor deficiente ale mecanismului; setarea datei ceasului intre orele 09.00 p.m. si 02.00 a.m. deoarece este posibila deteriorarea mecanismului sau; mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului si nesolicitarea schimbarii acesteia de catre USP atunci cand apar primele semne de functionare anormala. Prin astfel de actiuni/inactiuni se pot produce daune ori deficiente la suprafata produsului sau in structura profunda a acestuia, unde pot aparea pori, fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi etc.

Pentru a se putea bucura de folosinta indelungata a produsului si pentru a fi indreptatit sa beneficieze de orice garantie legala, Consumatorul trebuie sa evite astfel de actiuni/inactiuni si sa respecte instructiunile comunicate prin orice mijloace de catre Profesionist sau USP.

Consumatorul poate preveni aparitia deficientelor produsului prin efectuarea curenta a reviziilor acestuia in cadrul USP, care este unitate autorizata de catre furnizorul international al produsului sa efectueze operatiuni de intretinere sau operatiuni de constatare si de remediere.

In caz de contact accidental al produsului cu substante care-i pot cauza deficiente, acesta nu trebuie curatat pe cont propriu, ci doar tamponat usor cu un material textil moale, dupa care Consumatorul va solicita remedierea eventualelor deficiente in cadrul USP, contra cost.

ATENTIE! Consumatorul poate beneficia de orice garantie legala doar daca: sunt indeplinite prevederile prezentului document, reclama catre USP in termenul legal de garantie o deficienta reala a produsului, si preda catre USP produsul reclamat, in mod direct sau prin intermediul unui serviciu de curierat la libera sa alegere, insotit de factura sa de cumparare si certificatul de garantie.

In cazul trimiterii produsului prin intermediul unui serviciu de curierat, Consumatorul trebuie sa inscrie pe documentul de transport al produsului urmatoarele informatii obligatorii:

  • Expeditor: Nume si Prenume Utilizator;
  • Destinatar: SSD GRUP SRL; Bd. Regiei nr.6B - Camera 2, Bucuresti;

Orice deficienta a produsului se remediaza gratuit de catre USP in toate cazurile in care Consumatorul o reclama in cadrul termenului legal de garantie a produsului si USP constata ca deficienta reclamata exista si nu este cauzata de actiuni/inactiuni neacoperite prin garantie. In orice alte situatii, deficienta produsului constatata de catre USP se remediaza contra cost, si anume pe costul exclusiv al Consumatorului.

Daca se constata ca deficienta produsului este cauzata de actiuni/inactiuni acoperite prin garantie, acesta se remediaza gratuit, iar costurile de transport al produsului, si costurile USP de constatare a deficientei se vor suporta exclusiv de catre Profesionist, spre deosebire de cazurile in care se constata ca deficienta produsului se remediaza contra cost.

Din momentul in care USP ia la cunostinta de deficienta reclamata (adica, constata ca aceasta exista si ca este acoperita de garantie in cadrul termenului de garantie) are obligatia legala sa o remedieze in termen de 15 zile, Consumatorul putand fi de acord cu extinderea acestui termen daca materialele necesare pentru remediere nu sunt imediat disponibile la furnizorul international al acestora.

Daca remedierea deficientei constatate nu este posibila prin intretinere sau reparare, atunci pot fi agreate online si alte modalitati de remediere, cum ar fi compensarea valorica a deficientei, inlocuirea produsului sau rezolutiunea contractului de cumparare, cu conditia ca modalitatea de remediere agreata sa nu fie disproportionata in raport cu orice alta modalitate de remediere care s-ar putea realiza fara inconveniente semnificative pentru Consumator.

Profesionistul isi rezerva dreptul sa retraga sau sa introduca partial sau complet din/in comercializare orice modele, linii sau game de produse astfel incat, la cerere, cu exceptia cazurilor in care deficientele se remediaza contra cost, Consumatorului i se va inlocui produsul cu un altul similar, daca produsul nu poate fi remediat prin intretinere si/sau prin reparare. In caz de inlocuire a produsului sau de rezolutiune a contractului de vanzare la distanta, Profesionistul va retine produsul inlocuit. 

ATENTIE! In cazul in care se constata inexistenta deficientei reclamate si/sau dreptului Consumatorului de a beneficia de orice garantie legala inainte de a i se restitui produsul, Consumatorul are obligatia de a achita catre USP toate costurile ocazionate cu sesizarea/solicitarea sa, cum ar fi costul constatarii USP si costul de transport retur al produsului. Plata integrala de catre Consumator, in avans, a tuturor acestor costuri reprezinta conditia necesara pentru ca Profesionistul sa-i poata restitui acestuia produsul. In situatia in care Consumatorul refuza sa achite aceste costuri, dupa un termen de 5 zile lucratoare de la data notificarii Consumatorului, acesta va suporta suplimentar si costurile de depozitare a produsului in cuantum de 1 leu pentru fiecare zi de depozitare. Consumatorul este de acord ca in lipsa platii integrale, in avans, a tuturor costurilor mentionate, produsul va fi retinut drept garantie si va putea trece in proprietatea Profesionistului fara alte formalitati din momentul in care aceste costuri cumulate si neachitate vor depasi valoarea produsului.

 

 

* detaliile prezente in imaginea de mai sus sunt pur informative, nu au si nu reprezinta nici un drept definitoriu in stabilirea pretului final al produselor dat fiind faptul ca pretul garantiei comerciale este diferit pentru fiecare produs in parte.